zaterdag 20 februari 2010

Ding 10: Delicious



Alweer een handig dingetje. Dit kan ik goed gebruiken. Al was het maar omdat ik meerdere computers gebruik. Ik heb een account gemaakt en al mijn bladwijzers op Delicious gezet. Verder heb ik via Delicious een site (blog) gevonden voor het downloaden van gratis bladmuziek voor de piano. Via tags kun je namelijk in andere Delicious accounts rondneuzen., waardoor je op meerdere bruikbare websites stuit. Bij het geven van inlichtingen is Delicious naast Google een handig instrument om informatie te vinden.
In onze bibliotheek is er voor de informatiemedewerkers (Wimmers) een account op Delicious aangemaakt.

2 opmerkingen:

  1. blij dat het je zo gemakkelijk afging. delicious is inderdaad erg handig tijdens je werk zeker als je van verschillend epc's gebruik maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt 'm helemaal door.
    Wellicht een tip om op verschillende pc's dezelfde bookmarks te zetten is de site van Xmarks. Deze site synchroniseert de bookmarks en favorieten val al jouw verschillende pc's en browsers.

    BeantwoordenVerwijderen