vrijdag 22 januari 2010

Mijn eerste blog

De kogel is door de kerk. Ik heb een blog. Na het beantwoorden van de vraag waar ik geboren ben, kon ik een nieuw wachtwoord instellen voor een gmail account dat ik al jaren geleden had ingesteld. Van daar af was het maar een kleine stap om mij bij Blogger aan te melden. Deze koos ik omdat het gemakkelijk was je daar aan te melden.  Eerst moest ik natuurlijk een naam bedenken. Ik heb gekozen voor pingel, omdat ik piano speel. De naam was echter niet meer beschikbaar, maar wel pingel-pingel. Wat nog beter uitkwam. Ik heb een tijdje de sjablonen bestudeerd en er een paar uitgeprobeerd. Over mijn uiteindelijke keus ben ik tevreden. Om de blog wat persoonlijker te maken heb ik er een afbeelding van een pingelende pianist bijgezet. Bij mijn profiel heb ik trots een foto van mijn nieuwste aanwinst gezet.

3 opmerkingen:

  1. Helemaal duidelijk.Loon naar werken. Gefeliciteerd.
    Wat een geweldig leuke bak. Heb je 'm als hobby of als regulier vervoersmiddel aangeschaft? Al klachten van de buren gehad over de gassen van de tweetakt? Of heeft ie er 4?
    Veel plezier me je ontdekkingstocht - over de wegen van het web 2.0 of in je Trabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd is het een grap. Toen ik naar een foto voor het profiel zocht trof ik de geplaatste foto aan die genomen is in het DDR museum in Berlijn. Zelf houd ik het liever bij een gewone auto (Renault Megane).

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie naam, mooie layout, benieuwd naar de voortzetting!

    BeantwoordenVerwijderen